Annuleren

Webshopbestellingen bij Dashcammagazijn

Voor de bestellingen welke u bij de webshop van Dashcammagazijn heeft gedaan en heeft betaald, kunnen niet worden geannuleerd. Dit komt omdat de bestelling direct in het automatische proces wordt verwerkt. Ons advies aan u is om de aflevering van uw aankopen af te wachten. Na ontvangst van uw bestelling, kunt u uw aankoop retourneren en wordt uw aankoopbedrag binnen 14 dagen teruggestort. U kunt uw pakket ook aan de deur weigeren wanneer deze door de postbezorger wordt bezorgd.

 


 

Annuleren af te halen bestelling Dashcammagazijn

Indien uw bestelling klaarligt om af te halen bij een DHL Afhaalpunt kan deze alleen daar worden geweigerd. Op het moment van weigering zal het pakket retour door DHL (Nederland) en DPD (Buitenland) retour komen en indien van toepassing, spoedig (doch uiterlijk binnen 14 dagen na retour ontvangst) uw aankoop worden gecrediteerd.De bestellingen welke worden afgehaald op ons distributiecentrum in Apeldoorn kunnen op locatie worden geweigerd indien gewenst.

 


 

Retourneringsvoorwaarden

In de retourneringsvoorwaarden staat vermeld wat uw rechten en plichten zijn bij het retourneren van een aangeschaft product.
Aanvullende informatie over het retourneren van uw aangekochte producten vind u hier.

 


 

Geld terug na annulering bestelling

Je ontvangt spoedig na het annuleren van de bestelling van ons een bevestiging. Uw te crediteren aankoop bedrag streven wij om binnen 14 dagen op uw rekeningnummer waar de bestelling mee is geplaatst te storten. Indien er gedeeltelijk wordt geannuleerd zal ook alleen dat deel worden teruggestort op uw rekening.

 


 

Ongevraagd geannuleerd?

Neem direct contact op met onze klantenservice. Wij zijn bereikbaar op werkdagen van 09:00 - 17:30 op telefoonnummer 055- 5994 44. Daarnaast kunt u ons op werkdagen in de avonden bereiken op 06 286 68 553 tot 20:00. Bij geen gehoor verzoeken wij u een e-mail te versturen via ons contactformulier.